Sázka na jednoduchost:
Tou patrně nejvíce náročnou administrativní činností je správa podkladů a vzájemná komunikace mezi
klientem a účetní firmou. Při založení KaPa účetnictví si zakladatelky vytkly za cíl tuto oblast výrazně
zlepšit. Samy si byly dobře vědomy, jak časově náročné pro ně byly tyto aktivity, když působily na straně
klienta účetní firmy. Už od začátku tedy vsadily na elektronickou komunikaci. Od ní byl jen malý krok k
tomu poskytnout klientům neustálý online přístup ke všem výstupům. Pokud se však rozhodnete jít touto
cestou, je pak pro Vás bezchybná funkce Vašeho vybavení velmi důležitá. To si v KaPa účetnictví
uvědomovaly a s tímto vědomím došlo k navázání spolupráce se společností MyCom.
Hlavním cílem bylo mít k dispozici partnera, který převezme péči
o výpočetní techniku a bude garantovat její bezchybnou funkčnost
a maximální dostupnost služeb pro klienty KaPa účetnictví.
Efektivní využití výpočetní techniky:
Specialisté MyCom provedli audit potřeb klienta a výsledným řešením byl přechod do MyCom cloudu. Z
hlediska koncových uživatelů
nedošlo k žádné změně v prostředí známých aplikací a nebylo nutné je učit novým postupům. Výsledkem je
nejen zvýšení dostupnosti,
ale snazší možnost práce mimo kancelář, z domova či přímo u klienta. Ve všech těchto případech je možné
pracovat stejně jako v kanceláři, navíc s maximálním zabezpečením dat.
Konzultanti společnosti MyCom dále převzali kompletní správu nad IT prostředím KaPa a zajišťují tak kromě
uživatelské podpory například i podporu pro činnost partnerských či zákaznických portálů.
V průběhu spolupráce MyCom a Kapa došlo k rozšíření týmu KaPa
na 7 uživatelů. A i díky bezproblémové podpoře v oblasti IT vybavení může nyní rozšířený tým KaPa
nabízet svým klientům nové služby
s přidanou hodnotou jako je controlling a outsourcing finančního řízení či možnost vybudování finančního
oddělení.