Kapa Účetnictví s.r.o.

Referenční příběh - profesionální služby

rychlá Poptávka

Potřebujete poradit?

Vyplňte Vaše telefonní číslo, nebo email a my se s Vámi v co nejkratším čase spojíme.

Ozvěte se mi!

Potřebuje malá firma IT partnera?

Společnost KaPa účetnictví založily dvě finanční manažerky s cílem poskytovat finanční služby jednoduše a přehledně, zbavit klienty tak časté administrativy. To samozřejmě předpokládá promyšlené nasazení a využití výpočetní techniky. Co víc ale kromě finančních programů a Excelu může účetní firma využít?

Sázka na jednoduchost:

Tou patrně nejvíce náročnou administrativní činností je správa podkladů a vzájemná komunikace mezi klientem a účetní firmou. Při založení KaPa účetnictví si zakladatelky vytkly za cíl tuto oblast výrazně zlepšit. Samy si byly dobře vědomy, jak časově náročné pro ně byly tyto aktivity, když působily na straně klienta účetní firmy. Už od začátku tedy vsadily na elektronickou komunikaci. Od ní byl jen malý krok k tomu poskytnout klientům neustálý online přístup ke všem výstupům. Pokud se však rozhodnete jít touto cestou, je pak pro Vás bezchybná funkce Vašeho vybavení velmi důležitá. To si v KaPa účetnictví uvědomovaly a s tímto vědomím došlo k navázání spolupráce se společností MyCom.

Hlavním cílem bylo mít k dispozici partnera, který převezme péči o výpočetní techniku a bude garantovat její bezchybnou funkčnost a maximální dostupnost služeb pro klienty KaPa účetnictví.

Efektivní využití výpočetní techniky:

Specialisté MyCom provedli audit potřeb klienta a výsledným řešením byl přechod do MyCom cloudu. Z hlediska koncových uživatelů nedošlo k žádné změně v prostředí známých aplikací a nebylo nutné je učit novým postupům. Výsledkem je nejen zvýšení dostupnosti, ale snazší možnost práce mimo kancelář, z domova či přímo u klienta. Ve všech těchto případech je možné pracovat stejně jako v kanceláři, navíc s maximálním zabezpečením dat.

Konzultanti společnosti MyCom dále převzali kompletní správu nad IT prostředím KaPa a zajišťují tak kromě uživatelské podpory například i podporu pro činnost partnerských či zákaznických portálů.

V průběhu spolupráce MyCom a Kapa došlo k rozšíření týmu KaPa na 7 uživatelů. A i díky bezproblémové podpoře v oblasti IT vybavení může nyní rozšířený tým KaPa nabízet svým klientům nové služby s přidanou hodnotou jako je controlling a outsourcing finančního řízení či možnost vybudování finančního oddělení.

Kolik to stojí

Garantujeme dopředu pevně dané a srozumitelné ceny bez doplatků

Cena je vždy individuální podle využívaných programů a aplikací. Klient platí za 1 uživatelský účet již od 500 Kč.

Potřebujete poradit? Zavolejte nám!

Rádi Vám poradíme a vyřešíme Váš problém na uvedeném telefonním čísle

Tel: +420 270 001 722

Zanechte kontakt a my se Vám ozveme!

Vyplňte Vaše telefonní číslo, nebo email a my se s Vámi v co nejkratším čase spojíme.

Ozvěte se mi!